Sociologie pro ekonomy a manažery
Výrobce: GRADA Publishing, a.s.
EAN: 9788024717050
Přepracované a aktualizované vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Kniha je určena vysokoškolským studentům, manažerům, personalistům a lektorům. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na chování jedince v organizaci. Podrobně se věnují sociologickému pojetí organizace a práce, chování, komunikaci a motivaci pracovníka v pracovní skupině, zabývají se vztahem a komunikací firmy a veřejnosti, metodám studia sociální reality a empirickému výzkumu. Srozumitelný a přehledný výklad doplňují příklady z firemní praxe.
Cena 268 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Sociologie pro ekonomy a manažery
Zobrazit historii ceny Sociologie pro ekonomy a manažery
Historie nejnižsí ceny Sociologie pro ekonomy a manažery. Porovnání obchodů, které prodávají Sociologie pro ekonomy a manažery.






