Samosvorný diferenciál Wavetrac Renault Clio RS 197/200 - 6-st. převodovka
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Renault Clio RS 197/200 - 6-st. převodovka.
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály js
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály js
Cena 43 197 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Renault Clio RS 197/200 - 6-st. převodovka
Zobrazit historii ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Renault Clio RS 197/200 - 6-st. převodovka
Historie nejnižsí ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Renault Clio RS 197/200 - 6-st. převodovka. Porovnání obchodů, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Renault Clio RS 197/200 - 6-st. převodovka.
Instalační základna pro kulisu řazení
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peu
Samosvorný diferenciál Quaife Mazda Pr
Spodní kryt zadního diferenciálu Japsp
Synchrony pro změnu převodových poměrů
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Samosvorný diferenciál Quaife Ford Sie
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na VW
Zkrácené řazení Airtec Motorsport Toyo
Kulisa řazení Coolerworx na BMW Z4 E85
Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi C
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Maz


















