Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsche 901 911 (65-68)
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsche 901 911 (65-68).
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou stavěné na zat?
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou stavěné na zat?
Cena 64 614 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsche 901 911 (65-68)
Zobrazit historii ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsche 901 911 (65-68)
Historie nejnižsí ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsche 901 911 (65-68). Porovnání obchodů, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsche 901 911 (65-68).
Samosvorný diferenciál Quaife Saab 900
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
PMC Motorsport Zkrácené řazení PMC BMW
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ope
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na VW
Zkrácené řazení Japspeed Ford Probe (9
Samosvorný diferenciál Quaife Toyota S
Náboj Novatec D792SB-X12-11S-ABG - zad
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Zkrácené řazení Japspeed Nissan 300ZX
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na VW
Synchrony pro změnu převodových poměrů
















