Samosvorný diferenciál Wavetrac Mercedes E-Klasse W211 AMG E55/E63 / W212 AMG E63 (215 AXLE) - diskuze
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Dodge Challenger SRT-8 (08) (HAG215 axle).
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou
Cena 49 977 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Samosvorný diferenciál Wavetrac Mercedes E-Klasse W211 AMG E55/E63 / W212 AMG E63 (215 AXLE)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ren
Samosvorný diferenciál Kaaz Honda Civi
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Náboj Shimano Deore HB-T610 - přední 1
Náboj Novatec D792SB-X12-11S-ABG - zad
Samosvorný diferenciál Quaife Subaru I
Samosvorný diferenciál Wavetrac Ford M
Závodní převodový olej Millers Oils Na
Zkrácené řazení Ralco RZ Opel Astra G/
Synchrony pro změnu převodových poměrů
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na VW
Samosvorný diferenciál Kaaz Toyota Alt















Přidat dotaz