Samosvorný diferenciál Wavetrac Ford SVT Raptor (10-12) přední
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Ford SVT Raptor (10-12) přední.
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou stavěn?
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací síla. Klasické diferenciály jsou stavěn?
Cena 46 827 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Ford SVT Raptor (10-12) přední
Zobrazit historii ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Ford SVT Raptor (10-12) přední
Historie nejnižsí ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Ford SVT Raptor (10-12) přední. Porovnání obchodů, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Ford SVT Raptor (10-12) přední.
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peu
Samosvorný diferenciál Kaaz Porsche 98
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na VW
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Samosvorný diferenciál Quaife Nissan 2
Synchrony pro změnu převodových poměrů
Samosvorný diferenciál Quaife BMW E38
Samosvorný diferenciál Quaife Audi A3
Samosvorný diferenciál Quaife VW Polo
Samosvorný diferenciál Quaife Nissan 3
Samosvorný diferenciál Kaaz Toyota Cor



















