Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510 - diskuze
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Alfa Romeo 147 1.6/2.0 TS / 156 1.6/1.8/ 2.0TS/GT/TS - 5-st. převodovka C510.
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací
Cena 46 827 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Samosvorný diferenciál Quaife Lotus Eu
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Samosvorný diferenciál Kaaz Proton Sat
Náboj Shimano Tiagra HB-RS400 - přední
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsch
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi R
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Samosvorný diferenciál Quaife Porsche
Samosvorný diferenciál Kaaz Nissan Sky













Přidat dotaz