Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510
Výrobce: Wavetrac
Samosvorný diferenciál Wavetrac Alfa Romeo 147 1.6/2.0 TS / 156 1.6/1.8/ 2.0TS/GT/TS - 5-st. převodovka C510.
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací
Wavetrac samosvorné diferenciály jsou vyrobeny v USA z nejlepších materiálů a s nejlepšími znalostmi v této oblasti. Využívají patentované technologie "pending design" pro zlepšení přilnavosti k vozovce při malé rychlosti a trakci oproti konkurenčním diferenciálům. Wavetrac nabízejí znatelně lepší akceleraci, lepší trakci a rychlejší průjezd zatáček za všech podmínek oproti diferencialům jiných značek. Vyrobeno kompletně v USA. - Menší velikost než jiné diferenciály, naproti tomu obal vyroben z vysoce pevných materiálů, další komponenty z kalené oceli. - Menší váha než sériový diferenciál. - Příznivý vliv na eliminaci setrvačných sil. - Vnitřní hnací ústrojí diferenciálu vyrobeno z vysokopevnostní oceli 9310. - Spojovací části jsou dodávány firmou ARP. Jak funguje patentovaná technologie "pending design"? Například vlastníte-li konvenční převodovku (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.). Jste na závodní dráze a Vaše vozidlo přejede obrubník, od ten se odrazí Vaše vnitřní kolo, které se dostane na chvilku do vzduchu a ztratí adhezi s vozovkou či jiným povrchem, což je celkem běžný jev na závodní dráze. Zde nastává problém, že na krátký okamžik se vnitřní pneumatika uvolní, když se odrazí od obrubníku a na druhé kolo se nepřenáší hnací
Cena 46 827 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510
Zobrazit historii ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510
Historie nejnižsí ceny Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510. Porovnání obchodů, které prodávají Samosvorný diferenciál Wavetrac Fiat 500 Abarth/Abarth Evo - 5-st. převodovka C510.
Speedometer Gear pro lamelové diferenc
Kulisa řazení Coolerworx na Renault Me
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peu
Samosvorný diferenciál Quaife Audi A6
Samosvorný diferenciál Kaaz Honda CRX
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Instalační sada pro diferenciál Wavetr
Samosvorný diferenciál Quaife Caterham
Samosvorný diferenciál Quaife Saab 9-3
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Aud
Samosvorný diferenciál Quaife Ford Eng













