Samosvorný diferenciál Quaife Ford Focus Mk3 RS 2.3T EcoBoost 4WD přední - diskuze
Výrobce: Quaife
Samosvorný diferenciál Quaife Ford Focus Mk3 RS 2.3T EcoBoost 4WD (15-) přední.
Samosvorný diferenciál Quaife ATB (Automatic Torque Biasing) je snadno vyměnitelný za původní sériový otevřený diferenciál. Zajišťuje maximální trakci všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, minimální ztráty výkonu. Je ideální jak pro silniční provoz, tak pro závodní účely. Je vhodný jak pro vozy s předním náhonem, tak i pro vozy se zadním náhonem nebo 4x4. Zejména u vozů s poháněnou přední nápravou se výrazně projeví hladký chod a na rozdíl od lamelových samosvorných diferenciálů se neprojevuje nepříjemné škubání volantem. Diferenciál se uzavírá progresivně podle vzrůstajícího kroutícího momentu. Neobsahuje žádné spojkové lamely, které by se mohly opotřebovat, jako je tomu v případě konkurenčních lamelových samosvorných diferenciálů. Je extrémně silný a odolný a vzhledem k použití šnekového mechanismu místo lamel nepotřebuje žádnou údržbu. ATB diferenciály jsou velmi účinné především u vozů s předním náhonem v boji s nedotáčivostí a také samovolným stáčením při prudké akceleraci. ATB diferenciály Quaife vám umožní rychlejší akceleraci a průjezd zatáčkou díky trvalému přenosu síly na všechna poháněná kola. Běžný diferenciál pohání vždy to kolo, které má menší odpor (a tedy menší adhezi). ATB diferenciál dělá pravý opak a přenáš?
Samosvorný diferenciál Quaife ATB (Automatic Torque Biasing) je snadno vyměnitelný za původní sériový otevřený diferenciál. Zajišťuje maximální trakci všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, minimální ztráty výkonu. Je ideální jak pro silniční provoz, tak pro závodní účely. Je vhodný jak pro vozy s předním náhonem, tak i pro vozy se zadním náhonem nebo 4x4. Zejména u vozů s poháněnou přední nápravou se výrazně projeví hladký chod a na rozdíl od lamelových samosvorných diferenciálů se neprojevuje nepříjemné škubání volantem. Diferenciál se uzavírá progresivně podle vzrůstajícího kroutícího momentu. Neobsahuje žádné spojkové lamely, které by se mohly opotřebovat, jako je tomu v případě konkurenčních lamelových samosvorných diferenciálů. Je extrémně silný a odolný a vzhledem k použití šnekového mechanismu místo lamel nepotřebuje žádnou údržbu. ATB diferenciály jsou velmi účinné především u vozů s předním náhonem v boji s nedotáčivostí a také samovolným stáčením při prudké akceleraci. ATB diferenciály Quaife vám umožní rychlejší akceleraci a průjezd zatáčkou díky trvalému přenosu síly na všechna poháněná kola. Běžný diferenciál pohání vždy to kolo, které má menší odpor (a tedy menší adhezi). ATB diferenciál dělá pravý opak a přenáš?
Cena 25 247 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Samosvorný diferenciál Quaife Ford Focus Mk3 RS 2.3T EcoBoost 4WD přední
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Samosvorný diferenciál Quaife Alfa Rom
Samosvorný diferenciál Quaife BMW E30
Samosvorný diferenciál Quaife Land Rov
Samosvorný diferenciál Wavetrac Mini C
Samosvorný diferenciál Quaife Ford Sie
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Samosvorný diferenciál Wavetrac Ford F
Samosvorný diferenciál Quaife Ford Eng
Náboj Novatec D791SB-CL-12 - přední 10
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ren




















Přidat dotaz