Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9 - zadní - 1.0 way - diskuze
Výrobce: mFactory
Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9 - zadní - 1.0 way. Typ diferenciálu: 1.0 way - pouze akcelerace. Všechny lamelové diferenciály MFactory mají továrně nastavené uzavření na 60% pro denní ježdění/jízdu na okruhu. Jsou plně nastavitelné v rozmezí 60-100%.
- Společnost MFactory Competition Products, nabízející produkty převodových a pohonných součástí, jsou určené především pro extrémní zátěž pro sportovní a závodní účely, ale také street racing použití. - Samosvorný lamelový LSD diferenciál MFactory poskytuje mnoho benefitů jako např. plynulé a konzistentní rozdělování výkonu všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, maximalizaci trakce a minimální ztráty výkonu, tedy vše, kde klasické konvenční diferenciály typu Torsen selhávají. - Uzavření diferenciálu je nastavitelné v rozmezí 60% (tovární nastavení) až po 100%. - Systém předpětí navíjecí pružiny zajišťuje minimální ztrátu výkonu a maximální odezvu. - Nižší počáteční tlak zajišťuje maximální trvanlivost a kultivovanější chod bez "cvakání". - Jednotlivé díly diferenciálů jsou vyrobené z vysoce kvalitní niklované chromoly oceli využívající výhody vlastního procesu tepelného zpracování. Výsledkem je perfektní zpracování a odolnost. - Veškeré produkty jsou vyrobené z kované japonské oceli, následně tepelně upraveny kryo technologií, což z
- Společnost MFactory Competition Products, nabízející produkty převodových a pohonných součástí, jsou určené především pro extrémní zátěž pro sportovní a závodní účely, ale také street racing použití. - Samosvorný lamelový LSD diferenciál MFactory poskytuje mnoho benefitů jako např. plynulé a konzistentní rozdělování výkonu všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, maximalizaci trakce a minimální ztráty výkonu, tedy vše, kde klasické konvenční diferenciály typu Torsen selhávají. - Uzavření diferenciálu je nastavitelné v rozmezí 60% (tovární nastavení) až po 100%. - Systém předpětí navíjecí pružiny zajišťuje minimální ztrátu výkonu a maximální odezvu. - Nižší počáteční tlak zajišťuje maximální trvanlivost a kultivovanější chod bez "cvakání". - Jednotlivé díly diferenciálů jsou vyrobené z vysoce kvalitní niklované chromoly oceli využívající výhody vlastního procesu tepelného zpracování. Výsledkem je perfektní zpracování a odolnost. - Veškeré produkty jsou vyrobené z kované japonské oceli, následně tepelně upraveny kryo technologií, což z
Cena 33 650 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Mitsubishi Lancer Evo 7/8/9 - zadní - 1.0 way
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Samosvorný diferenciál Wavetrac Nissan
Samosvorný diferenciál Quaife Porsche
Samosvorný diferenciál Wavetrac Porsch
Samosvorný diferenciál Quaife Hewland
Zkrácené řazení Japspeed Mazda MX-5 1.
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Maz
Samosvorný diferenciál Quaife Ford Sie
Samosvorný diferenciál Quaife VAG 1.8T
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Por
Samosvorný diferenciál Wavetrac Honda
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi S





















Přidat dotaz