Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Honda Civic / CRX EG/EK B16A/B16A2 - 1.0 way - diskuze
Výrobce: mFactory
Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Honda Civic / CRX EG/EK B16A/B16A2 - 1.0 way. Typ diferenciálu: 1.0 way - pouze akcelerace. Všechny lamelové diferenciály MFactory mají továrně nastavené uzavření na 60% pro denní ježdění/jízdu na okruhu. Jsou plně nastavitelné v rozmezí 60-100%.
- Společnost MFactory Competition Products, nabízející produkty převodových a pohonných součástí, jsou určené především pro extrémní zátěž pro sportovní a závodní účely, ale také street racing použití. - Samosvorný lamelový LSD diferenciál MFactory poskytuje mnoho benefitů jako např. plynulé a konzistentní rozdělování výkonu všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, maximalizaci trakce a minimální ztráty výkonu, tedy vše, kde klasické konvenční diferenciály typu Torsen selhávají. - Uzavření diferenciálu je nastavitelné v rozmezí 60% (tovární nastavení) až po 100%. - Systém předpětí navíjecí pružiny zajišťuje minimální ztrátu výkonu a maximální odezvu. - Nižší počáteční tlak zajišťuje maximální trvanlivost a kultivovanější chod bez "cvakání". - Jednotlivé díly diferenciálů jsou vyrobené z vysoce kvalitní niklované chromoly oceli využívající výhody vlastního procesu tepelného zpracování. Výsledkem je perfektní zpracování a odolnost. - Veškeré produkty jsou vyrobené z kované japonské oceli, následně tepelně upraveny kryo technologií, což zar
- Společnost MFactory Competition Products, nabízející produkty převodových a pohonných součástí, jsou určené především pro extrémní zátěž pro sportovní a závodní účely, ale také street racing použití. - Samosvorný lamelový LSD diferenciál MFactory poskytuje mnoho benefitů jako např. plynulé a konzistentní rozdělování výkonu všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, maximalizaci trakce a minimální ztráty výkonu, tedy vše, kde klasické konvenční diferenciály typu Torsen selhávají. - Uzavření diferenciálu je nastavitelné v rozmezí 60% (tovární nastavení) až po 100%. - Systém předpětí navíjecí pružiny zajišťuje minimální ztrátu výkonu a maximální odezvu. - Nižší počáteční tlak zajišťuje maximální trvanlivost a kultivovanější chod bez "cvakání". - Jednotlivé díly diferenciálů jsou vyrobené z vysoce kvalitní niklované chromoly oceli využívající výhody vlastního procesu tepelného zpracování. Výsledkem je perfektní zpracování a odolnost. - Veškeré produkty jsou vyrobené z kované japonské oceli, následně tepelně upraveny kryo technologií, což zar
Cena 31 878 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Samosvorný diferenciál lamelový MFactory Honda Civic / CRX EG/EK B16A/B16A2 - 1.0 way
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Zkrácené řazení Forge Motorsport Lotus
Náboj Novatec D462SB-SL-X12 - zadní Sh
Synchrony pro změnu převodových poměrů
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Náboj Novatec D041SB-15 - přední 100/1
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Synchrony pro změnu převodových poměrů
Samosvorný diferenciál Quaife Mitsubis
Samosvorný diferenciál Quaife Lotus Es
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Suz
Kulisa řazení Coolerworx na BMW 3-Seri
Samosvorný diferenciál Wavetrac Nissan

















Přidat dotaz