SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Reklamní právo - Dana Ondrejová, Filip Rigel, Ondřej Moravec - diskuze

Reklamní právo - Dana Ondrejová, Filip Rigel, Ondřej Moravec
0
0 hodnocení

Výrobce: C. H. Beck

EAN: 9788074006869

Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie. Veřejnoprávní regulace přináší mnoho pravidel pro to, jak má reklama vypadat a jak vypadat nesmí, a to nejen v závislosti na propagovaném výrobku či službě, ale též v samotném způsobu šíření reklamy. Zvláštní ochrana je poskytována spotřebitelům či osobám mladším 18 let. Soukromoprávní hlediska reklamního práva plynou z práva nekalé soutěže, ochrany osobnosti či oblasti autorskoprávní. Mimo právních norem je třeba zohlednit též normy etické. Předkládaná publikace přináší komplexní pohled na reklamní právo. Popis a výklad právní úpravy doplňuje rozsáhlý rozbor judikatury a mnoho příkladů z reklamní praxe.

Parametry

AutorFilip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrej
Jazykčeský
Počet stran200
Rok vydania2018

Cena od 300 Kč - 386 Kč v 2 obchodech

Dotazy, recenze a diskuze k Reklamní právo - Dana Ondrejová, Filip Rigel, Ondřej Moravec

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

Přidat dotaz

Přidat rezenci, hodnocení

  • Související položky