Reklamní právo - Dana Ondrejová, Filip Rigel, Ondřej Moravec - diskuze
Výrobce: C. H. Beck
EAN: 9788074006869
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie. Veřejnoprávní regulace přináší mnoho pravidel pro to, jak má reklama vypadat a jak vypadat nesmí, a to nejen v závislosti na propagovaném výrobku či službě, ale též v samotném způsobu šíření reklamy. Zvláštní ochrana je poskytována spotřebitelům či osobám mladším 18 let. Soukromoprávní hlediska reklamního práva plynou z práva nekalé soutěže, ochrany osobnosti či oblasti autorskoprávní. Mimo právních norem je třeba zohlednit též normy etické. Předkládaná publikace přináší komplexní pohled na reklamní právo. Popis a výklad právní úpravy doplňuje rozsáhlý rozbor judikatury a mnoho příkladů z reklamní praxe.
Parametry
| Autor | Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrej |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 200 |
| Rok vydania | 2018 |
Cena od 300 Kč - 386 Kč v 2 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Reklamní právo - Dana Ondrejová, Filip Rigel, Ondřej Moravec
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Tisíc kilometrů v sedle
Raduga 3 - Metodická příručka
-
Marketing podnikov cestovného ruchu -
YES! Anglická gramatika
Lunární dny pro ženy
Jungmann Jan: Smíchov - Město Za Újezd
Prvních 100 slov - Podívej se pod okén
Dobrý deň, opica Škorica - Peter Stoli
Počátky řeckého myšlení - Vernant Jean
Dopravné prostriedky
Štiavnické vrchy
Jiří Brdečka
- Brdečková Tereza

























Přidat dotaz