Reklama
Výrobce: Torst
EAN: 9788072153534
Výrobní číslo: 9788072153534
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
Parametry
| Autor | Josef Sudek |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 84 |
| Rok vydania | 2008 |
Cena od 251 Kč - 582 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Reklama
Zobrazit historii ceny Reklama
Historie nejnižsí ceny Reklama. Porovnání obchodů, které prodávají Reklama.
Transparentní společnost
Hudba, smysl a nesmysl - Alfred Brende
Zachraňme Černé ouško
Mysli si, čo chceš
The Book With No Pictures - Novak Benj
Dobývání domova - Osvobozování Moravy
Maroko
Kapounová Jana, Kapoun Pavel,: Bakalář
Soudné sestry - Úžasná zeměplocha - 2
Anna
Úvod do sociologie hudby
Aj Boh miluje čokoládu


























