SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Public relations jako ovlivňování mínění

Public relations jako ovlivňování mínění
0
0 hodnocení

Výrobce: GRADA Publishing, a.s.

EAN: 9788024739267

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR.

Cena 250 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Public relations jako ovlivňování mínění

  • Historie ceny Public relations jako ovlivňování mínění

Zobrazit historii ceny Public relations jako ovlivňování mínění

Historie nejnižsí ceny Public relations jako ovlivňování mínění. Porovnání obchodů, které prodávají Public relations jako ovlivňování mínění.

  • Související položky