Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha - diskuze
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500286
Výrobní číslo: 9788087500286
eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.
Cena 69 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Inulínové plodiny a rastliny vhodné ni
Brno 1939-1945 Roky nesvobody
kostým pirátka luxusní vel. M
Rozprávky podża H. Christiana Andersen
Muž, který si pletl manželku s klobouk
Omalovánky Prasátko Peppa A4
US Foreign Policy in the Western Balka
Plzeňské mordy
Linc Vladimír, Kábele František: Slabi
Zlaté české pohádky
Začátečníci
Dopravné prostriedky

























Přidat dotaz