Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500286
Výrobní číslo: 9788087500286
eBook: Monografie popisuje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je pojímán jako svébytná disciplína v rámci vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Autor vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí se měnit také metody práce tiskových mluvčích a PR profesionálů, jejichž cílem je ovlivnit mediální agendu a získat publicitu ve zpravodajských médiích. K hlavním trendům proměny médií autor řadí například internetizaci, boom sociálních sítí, rozvoj interaktivity a multimediality, deprofesionalizaci, zrychlování zpravodajství, důraz na vizuální a zábavnou rovinu zpravodajství a fragmentaci publika i mediální nabídky. Pro každý ze zmíněných trendů formuluje autor soubor doporučení, jimiž by se měli řídit PR profesionálové a tiskoví mluvčí, pokud chtějí nadále efektivně komunikovat s novináři.
Cena 69 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Zobrazit historii ceny Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Public relations a zpravodajství - Jan Tomandl - e-kniha.
CA modul Irdeto EuroCAM+ SmardTV
Správná pětka 9. dobrodružství Na vand
Make Me (Jack Reacher 20) - Child Lee
Kde je moja mamička?
Nórsko-slovenský slovensko-nórsky šiko
Povídky malostranské - Jan Neruda, Jan
Krkonoše 1:100 000
Botchan
Mardata - Vzpoury v žurnalistice
The End of the World Running Club
Osho o ženách
Mark Twain Autobiografie I - Mark Twai

























