O podstate reklamy - Jaroslav Světlík - diskuze
Výrobce: Eurokódex
EAN: 9788089447855
Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy?
Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled.
Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů.
Parametry
| Autor | Jaroslav Světlík |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 312 |
| Rok vydania | 2012 |
Cena od 344 Kč - 419 Kč v 2 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k O podstate reklamy - Jaroslav Světlík
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Rhodes Ben: The World As It Is: Inside
The Girl on the Train - Paula Hawkins
Úvod do kryptografie
Vlčí mak
150 let železniční trati Praha-Smíchov
Popelka
Stalin : Waiting for Hitler, 1929-1941
Začarovaná třída
Muž, který si pletl manželku s klobouk
Dům mezi okny
Důvěra a demokracie - Přehled sociolog
Kusánský Mikuláš O čem je věda

























Přidat dotaz