Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Výrobce: GRADA Publishing, a.s.
EAN: 9788027104192
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky. Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Cena 335 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Zobrazit historii ceny Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Historie nejnižsí ceny Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Porovnání obchodů, které prodávají Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu.






