Metody komplexního hodnocení podniku
Výrobce: GRADA
EAN: 9788027117017
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).
Cena od 335 Kč - 495 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Metody komplexního hodnocení podniku
Zobrazit historii ceny Metody komplexního hodnocení podniku
Historie nejnižsí ceny Metody komplexního hodnocení podniku. Porovnání obchodů, které prodávají Metody komplexního hodnocení podniku.
Veselá bída
- Kahuda Václav
The Tiger in the Smoke
Plátěná taška - Think of me - neuveden
Domino
Spinderella
- Donaldson Julia
Starý Světlov
- Michálek Ladisla
Šifra mistra Leonarda
Puzzle - Divoká zvířata
Elektrické jednotky EMU 89.0
Kolaps a jeho d˘sledky
MFP Paper s.r.o. Omalovánky MFP Koťátk
Vinnetou a Old Shatterhand - 2 CD (Čte

























