Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát
Výrobce: Metropolitan University Prague
EAN: 9788074761799
Výrobní číslo: 9788074761799
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát od authora Martin Charvát a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
| Autor | Jan Jirák; Martin Charvát |
| Jazyk | česky; český |
| Nakladatelství | Togga |
| Počet stran | 180 |
| Rok vydania | 2020 |
| Rok vydání | 2020 |
| Vazba | brožovaná |
| Vydavatel | Metropolitní univerzita Praha,Togga |
| jazyk | cs |
| Žánr | Žánr |
Cena od 206 Kč - 207 Kč v 4 obchodech
Obchody, které prodávají Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát
Zobrazit historii ceny Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát
Historie nejnižsí ceny Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát. Porovnání obchodů, které prodávají Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát.
Šifra mistra Leonarda
Lulus cukrárka - Lucia Gažová
Správná pětka 9. dobrodružství Na vand
Studio1+1 Procvičovací sešit z matemat
The Book of Hygge - The Danish Art of
Babičkina lekáreň nad zlato
Peklo ráje
Blíženci
Jungmann Jan: Holešovice-Bubny, V Obje
Pod hladinou - Samolepková knížka
Alois Nožička
Gabzdyl Pavel Měsíc



























