SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát

Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát
0
0 hodnocení

Výrobce: Metropolitan University Prague

EAN: 9788074761799

Výrobní číslo: 9788074761799

Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát od authora Martin Charvát a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Parametry

AutorJan Jirák; Martin Charvát
Jazykčesky; český
NakladatelstvíTogga
Počet stran180
Rok vydania2020
Rok vydání2020
Vazbabrožovaná
VydavatelMetropolitní univerzita Praha,Togga
jazykcs
ŽánrŽánr

Cena od 206 Kč - 207 Kč v 4 obchodech

Obchody, které prodávají Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát

  • Historie ceny Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát

Zobrazit historii ceny Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát

Historie nejnižsí ceny Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát. Porovnání obchodů, které prodávají Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát.

  • Související položky