Marketing Základy marketingu 1 - diskuze
Výrobce: Computer Media s.r.o.
EAN: 9788074023590
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. 1. díl obsahuje: 1. PODSTATA MARKETINGU Seznámení s podstatou marketingu, podnikatelskými koncepcemi a postavením marketingu v tržní ekonomice. 2. MARKETING A TRH Charakteristika trhu a marketingových přístupů k trhu. 3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ Podrobná charakteristika marketingového prostředí, zaměření na vlivy působící na firmu. 4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ Aplikace znalosti marketingového prostředí do marketingového řízení s poukazem na základní marketingové strategie a analýzy. 5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM Marketingový výzkum a dotazníková forma zjišťování informací. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Cena od 151 Kč - 187 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Marketing Základy marketingu 1
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Maroko
Ladislav Žák
Frankenstein (anglicky) - Shelley Mary
Praha moderní 2 - Velký průvodce po ar
Omalovánka Krtek a kalhotky + samolepk
Svoboda Miroslav: Veterinární medicína
Gévaudanské nestvůry aneb zrod bestie
Z Aeskulapovy druhé kapsy
Vysoké Tatry
Elitní odstřelovač
Seven Stones to Stand or Fall : A Coll
Hella Jongerius

























Přidat dotaz