SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Marketing Základy marketingu 1

Marketing Základy marketingu 1
0
0 hodnocení

Výrobce: Computer Media s.r.o.

EAN: 9788074023590

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. 1. díl obsahuje: 1. PODSTATA MARKETINGU Seznámení s podstatou marketingu, podnikatelskými koncepcemi a postavením marketingu v tržní ekonomice. 2. MARKETING A TRH Charakteristika trhu a marketingových přístupů k trhu. 3. MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ Podrobná charakteristika marketingového prostředí, zaměření na vlivy působící na firmu. 4. MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ Aplikace znalosti marketingového prostředí do marketingového řízení s poukazem na základní marketingové strategie a analýzy. 5. MARKETINGOVÝ VÝZKUM Marketingový výzkum a dotazníková forma zjišťování informací. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Cena od 151 Kč - 187 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Marketing Základy marketingu 1

Palmknihy
Marketing Základy marketingu 1

+ zobraz další varianty

Do obchoduPalmknihy

187 Kčskladem

Palmknihy

  • Historie ceny Marketing Základy marketingu 1

Zobrazit historii ceny Marketing Základy marketingu 1

Historie nejnižsí ceny Marketing Základy marketingu 1. Porovnání obchodů, které prodávají Marketing Základy marketingu 1.

  • Související položky