SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Marketing v cestovním ruchu

Marketing v cestovním ruchu
0
0 hodnocení

Výrobce: GRADA Publishing, a.s.

EAN: 9788024742090

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Cs". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu.

Cena 310 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Marketing v cestovním ruchu

  • Historie ceny Marketing v cestovním ruchu

Zobrazit historii ceny Marketing v cestovním ruchu

Historie nejnižsí ceny Marketing v cestovním ruchu. Porovnání obchodů, které prodávají Marketing v cestovním ruchu.

  • Související položky