Marketing kultury - diskuze
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500170
Výrobní číslo: 9788087500170
Kniha se zabývá vztahy kulturních organizací s jejich publikem a širokou veřejností. Na příkladech z tuzemské i zahraniční praxe ukazuje funkční marketingové přístupy, ale snaží se také poukázat na chyby, které kulturní a umělecké organizace na poli marketingu a propagace dělají. Kniha je zaměřena především na oblast interpretačních umění, tedy různých forem divadla a koncertů, mnohá doporučení se však týkají také světa výtvarného umění, muzejnictví a památkové péče.
Cena 178 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Marketing kultury
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Zápal - fundamentálny princíp vzniku c
České ženy: vzdělání, partnerství, rep
Karel Haruda
Dějepis 7 pro základní školy Středověk
MFP Vystřihovánky - Princezna Jolanka
Popelka
Krkonoše 1:100 000
Přirozené osvícení
Kolaps a jeho d˘sledky
Křížová výprava proti albigenským
A Legacy of Spies - Le Carré John
Marie Curie

























Přidat dotaz