Marketing 2. přepracované a doplněné vydání - Marcela Zamazalová - diskuze
Výrobce: C. H. Beck
EAN: 9788074001154
2. přepracované a doplněné vydání. Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Parametry
| Autor | Marcela Zamazalová a kol. |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 528 |
| Rok vydania | 2010 |
Cena od 536 Kč - 624 Kč v 2 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Marketing 2. přepracované a doplněné vydání - Marcela Zamazalová
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení





































Přidat dotaz