SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Management, marketing a ekonomika sportu

Management, marketing a ekonomika sportu
0
0 hodnocení

Výrobce: Masarykova univerzita v Brně

EAN: 9788021083462

V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.

Cena 215 Kč v 1 obchodě

Obchody, které prodávají Management, marketing a ekonomika sportu

  • Historie ceny Management, marketing a ekonomika sportu

Zobrazit historii ceny Management, marketing a ekonomika sportu

Historie nejnižsí ceny Management, marketing a ekonomika sportu. Porovnání obchodů, které prodávají Management, marketing a ekonomika sportu.

  • Související položky