Management cestovních kanceláří a agentur
Výrobce: GRADA Publishing, a.s.
EAN: 9788024737515
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část je zaměřena na teoretická východiska a funkční pojetí managementu aplikovaného na cestovní kancelář. Procesní řízení cestovní kanceláře a agentury je předmětem třetí části a soustředí se na proces nákupu služeb, jejich kompletaci, stanovení ceny, distribuci i komunikační podporu. Sestavení základního podnikatelského plánu cestovní kanceláře je prezentováno v kapitole čtvrté ve formě případové studie. Publikace je doplněna příklady z praxe.
Cena 234 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Management cestovních kanceláří a agentur
Zobrazit historii ceny Management cestovních kanceláří a agentur
Historie nejnižsí ceny Management cestovních kanceláří a agentur. Porovnání obchodů, které prodávají Management cestovních kanceláří a agentur.






