LUBOŠ BÁRTA Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem - diskuze
Výrobce: RADIX
EAN: 9788087573075
Výrobní číslo: 9788087573075
Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“.
Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem pře
Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař. Kniha současně představuje původní učebnici pro studenty oborů vinařství, marketingu a komunikací, je hlavní učební pomůckou profesních vzdělávacích programů MBA a BBA v Business Institutu a dalších vzdělávacích pracovišť. Publikace nabízí širokou teoretickou základnu oborů public relations a marketingové komunikace, zároveň je to obsáhlá kniha plná úspěšných (i neúspěšných) konkrétních příkladů z České republiky, Evropy a USA. Vedle tuzemských autorit spolupracuje autor s předními zahraničními odborníky a institucemi, cituje výsledky nejnovějších výzkumů a studií, soudní rozsudky a právní předpisy, knižní i internetové publikace až do července 2013. Nenabízí dogmata a pouhé definice, ale prezentací různých názorů vybízí k vytvoření samostatného pohledu na problematiku. Autor, mj. vyznamenaný cenou Vindemia Acta 2012 jako vinařský publicista roku, prezentuje celou problematiku způsobem přístupným všem pře
Parametry
| Autor | Luboš Bárta |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 464 |
| Rok vydania | 2014 |
| jazyk | cs |
Cena od 326 Kč - 404 Kč v 5 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k LUBOŠ BÁRTA Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Maluj vodou a barvy nepotřebuješ Sofie
Pes - Velký Blok Aktivit
Auta - Kdo nelepí, není in!
- Di
Od edukace k sociální inkluzi osob se
MFP Paper s.r.o. Omalovánky MFP Koníčc
Farma - Samolepková knížka
Think Level 5 Workbook with Online Pra
Encyklopedie ústavního práva
Laborecká vrchovina Dukla 1 : 50 000
Pojednání o případném pití vína - Rabe
Španielska konverzácia
Karel Haruda

























Přidat dotaz