Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ford Fiesta Mk7 6-st. B6 (17-) - závodní verze - diskuze
Výrobce: CAE
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ford Fiesta Mk7 6-st. B6 (17-) - závodní verze.
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Zpátečka se přepíná pomocí odepnutí kabelu a přesunutí páky řazení, což znemožňuje její nechtěné a náhodné zařazení během jízdy. Odblokování zpátečky se provádí vytažením posuvného pouzdra na řadicí páce. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Nutné odstranění středové konzole, kulisa CAE využívá pro instalaci sériových montážních bodů. - Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek). Ro
- Kulisa řazení CAE Ultra Shifter. - Krátké a super přesné řazení pomocí původního H. - Spojovací systém zůstává původní. - Dodává vozidlu závodní vzhled. - Optimální ergonomie s ohledem na motorsport: perfektní poloha řadicí páky v blízkosti volantu. Schéma zapojení H je v rozmezí cca 65 x 65mm. - Zpátečka se přepíná pomocí odepnutí kabelu a přesunutí páky řazení, což znemožňuje její nechtěné a náhodné zařazení během jízdy. Odblokování zpátečky se provádí vytažením posuvného pouzdra na řadicí páce. - Nízká hmotnost a vysoká stabilita - frézované a soustružené díly jsou vyrobené z hliníku 7075, podklady jsou řezané pomocí laseru a jsou vyrobené z hliníkového plechu AlMg3 o tloušťce 3mm. - Jednotlivé díly jsou svařovány pomocí technologie TIG. - Snadné řazení rychlostí při zatížení nebo při zatáčení. - Integrovaná středová pružina zajišťuje dokonalou zpětnou vazbu práce s plynem zejména během přeřazení a podřazení. - Pravá / levá zarážka a zarážka zpátečky jsou samostatně nastavitelné. - Balení obsahuje vše potřebné k montáži včetně malých drobností. - Nutné odstranění středové konzole, kulisa CAE využívá pro instalaci sériových montážních bodů. - Barevné provedení: stříbrné (možno dodat v provedení černý elox za příplatek). Ro
Cena 38 811 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Ford Fiesta Mk7 6-st. B6 (17-) - závodní verze
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Synchrony pro změnu převodových poměrů
Samosvorný diferenciál Quaife Chrysler
Karbonové obložení středové konzole CA
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Peu
Samosvorný diferenciál Wavetrac Audi A
Samosvorný diferenciál Wavetrac BMW 3-
Samosvorný diferenciál šnekový MFactor
Samosvorný diferenciál lamelový MFacto
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Toy
Kulisa řazení CAE Ultra Shifter na Maz
Samosvorný diferenciál Kaaz Mazda 5 2.


















Přidat dotaz