Kniha: Marketing 6.0 od Kotler Philip - diskuze
Výrobce: GRADA
EAN: 9788027153213
Výrobní číslo: 9788027153213
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku. Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.
Parametry
| Autor | Iwan Setiawan, Philip Kotler, Hermawan K |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 232 |
| Rok vydania | 2025 |
| jazyk | cs |
Cena od 434 Kč - 494 Kč v 6 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Kniha: Marketing 6.0 od Kotler Philip
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Praha moderní 2 - Velký průvodce po ar
Stránky z díla
MFP Paper s.r.o. Omalovánky MFP Koťátk
Stretnúť šťastie
Omalovánky Prasátko Peppa A4
Alpy - trekové okruhy
Svoboda Miroslav: Veterinární medicína
Mondrian
- Düchting Hajo
Zaklínač VII. Paní jezera
Brno 1939-1945 Roky nesvobody
Pečieme podľa obrázkov
Mysli si, čo chceš

























Přidat dotaz