Holistická marketingová koncepce - Barčík Tomáš - diskuze
Výrobce: ÚSTAV PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY
EAN: 9788090524729
Výrobní číslo: 9788090524729
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.\r
Parametry
| Autor | Tomáš Barčík |
| Jazyk | český |
| Počet stran | 112 |
| Rok vydania | 2013 |
Cena od 170 Kč - 204 Kč v 2 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Holistická marketingová koncepce - Barčík Tomáš
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Motýlek - CDmp3 (Čte Norbert Lichý) -
Frost
Almanach českých šlechtických a rytířs
The Buried Giant
Blok zábavy Vesmír
Pomůcky feng-šuej
Ohnivý most
- Šnajdr Miroslav
Trendy soudobé diabetologie. Svazek 12
Negativní platonismus
Svět stínu
Raduga 3 - Metodická příručka
-
Kapounová Jana, Kapoun Pavel,: Bakalář

























Přidat dotaz