SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

Holistická marketingová koncepce - Barčík Tomáš

Holistická marketingová koncepce
					 - Barčík Tomáš
0
0 hodnocení

Výrobce: ÚSTAV PRÁVA A PRÁVNÍ VĚDY

EAN: 9788090524729

Výrobní číslo: 9788090524729

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.\r

Parametry

AutorTomáš Barčík
Jazykčeský
Počet stran112
Rok vydania2013

Cena od 170 Kč - 204 Kč v 2 obchodech

Obchody, které prodávají Holistická marketingová koncepce - Barčík Tomáš

  • Historie ceny Holistická marketingová koncepce - Barčík Tomáš

Zobrazit historii ceny Holistická marketingová koncepce - Barčík Tomáš

Historie nejnižsí ceny Holistická marketingová koncepce - Barčík Tomáš. Porovnání obchodů, které prodávají Holistická marketingová koncepce - Barčík Tomáš.

  • Související položky