Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví - Vratislav Kozák, Tomáš Vican, Jiří Vaněk - e-kniha - diskuze
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500293
Výrobní číslo: 9788087500293
eBook: Cílem této monografie je ukázat, jaká jsou specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie pro SBU bude představen jak teoreticky, tak i prakticky na příkladu společnosti, která v této monografii nese fiktivní název VINGAL, a. s. Tato společnost ve skutečnosti patří k největším prodejcům zdravotnických prostředků a provedené analýzy odrážejí reálný stav celého odvětví v dané době i jeho proměny, které jsou pro formulaci business strategie klíčové: Ačkoliv můžeme tvrdit, že marketing je v rámci společnosti tvořen na vysoké odborné úrovni, což například potvrzují výsledky jako jsou obrat nebo podíl na trhu, je zřejmé, že to, co bývalo přijatelné v dobách ekonomického růstu, se může zdát nedostatečné v dnešní situaci, kdy makroekonomická situace i prognóza není dobrá, zejména pak v oblasti zdravotnictví.
Cena 69 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví - Vratislav Kozák, Tomáš Vican, Jiří Vaněk - e-kniha
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Skrytý svět
Karlsson Niklas: Řezbářství - Jak na r
Mrtvý muž
The End of the World Running Club
The Slovak cookery
Nehojace sa rany
MFP Paper s.r.o. Omalovánky MFP Pro ne
Trhlina ve stvoření světa
- Glei
Tarot - Základy a výklady (kniha + kar
Kapounová Jana, Kapoun Pavel,: Bakalář
Počátky řeckého myšlení - Vernant Jean
Maluj vodou a barvy nepotřebuješ Peppa

























Přidat dotaz