Fashion management - Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská - e-kniha - diskuze
Výrobce: GRADA
eBook: Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.
Cena 254 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Fashion management - Vladimíra Khelerová, Klára Haunerová, Zuzana Šimonovská - e-kniha
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Raduga po-novomu 3 Příručka učitele -
Brazílie - Jan Klíma
The Tiger in the Smoke
Hommage a Jiří Valenta
- Primus
Křížová výprava proti albigenským
Rychlé večeře (Edice Apetit)
- n
Gévaudanské nestvůry aneb zrod bestie
PB3 braucht Hilfe
Velké Losiny
A Legacy of Spies - Le Carré John
Stretnúť šťastie
Brave New World Revisited - Huxley Ald

























Přidat dotaz