Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová, kolektiv a - e-kniha
Výrobce: GRADA
eBook: Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Dále v knize naleznete případové studie, které představují široké spektrum poznatků z oblasti uplatnění emocí v marketingu v tom nejširším slova smyslu. Knížk a je určena všem marketérům z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací. A také všem zvídavým lidem, kteří se chtějí dozvědět, jak to s působením emocí – nejen v nákupním chování – je.
Cena 421 Kč v 1 obchodě
Obchody, které prodávají Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová, kolektiv a - e-kniha
Zobrazit historii ceny Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová, kolektiv a - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová, kolektiv a - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Emoce v marketingu - Jitka Vysekalová, kolektiv a - e-kniha.
Kuby Clemens Léčení - Zázrak v nás
Svědomí paměti
Všechna malá zvířátka
English File Third Edition Upper Inter
Křivohlavý Jaro Jak zvládat depresi
Roční období
Křídla radosti - Sri Chinmoy
English Vocabulary in Use Elementary w
Člověk a jeho svět - Společnost 5 pro
Zaklínač II. - Meč osudu
Cestovní náhrady s komentářem 2013
Povídky malostranské - Jan Neruda, Jan

























