Data-Driven Marketing - The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know (Jeffery Mark)(Pevná vazba) - diskuze
Výrobce: John Wiley & Sons Inc
EAN: 9780470504543
Výrobní číslo: 9780470504543
NAMED BEST MARKETING BOOK OF 2011 BY THE AMERICAN MARKETINGASSOCIATION How organizations can deliver significant performance gainsthrough strategic investment in marketingIn the new era of tight marketing budgets, no organization cancontinue to spend on marketing without knowing what's working andwhat's wasted. Data-driven marketing improves efficiency andeffectiveness of marketing expenditures across the spectrum ofmarketing activities from branding and awareness, trail andloyalty, to new product launch and Internet marketing. Based on newresearch from the Kellogg School of Management, this book is aclear and convincing guide to using a more rigorous, data-drivenstrategic approach to deliver significant performance gains fromyour marketing.Explains how to use data-driven marketing to deliver return onmarketing investment (ROMI) in any
Cena 792 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Data-Driven Marketing - The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know (Jeffery Mark)(Pevná vazba)
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Aldermanová Naomi: Disobediance (Film
Vegetariánský život - přednosti bezmas
Moje první zvířátka - Leporelo
Nepropadejte panice - Gaiman Neil
Interkulturní vojna a mír - kolektiv a
Trendológia
Počátky řeckého myšlení - Vernant Jean
Transparentní společnost
Alpy - trekové okruhy
Taliansko / Slovenský slovník
SCHNEIDER LIANE Conni v kadeřnictví
Herbia Omalovánky A5 V moři

























Přidat dotaz