Brzdové kotouče DBA na Nissan GT-R R35 3.8 Twin-Turbo náhradní kotouč bez středu (09-11) - přední DBA52322.1S - diskuze
Výrobce: DBA
Brzdové kotouče DBA na Nissan GT-R R35 3.8 Twin-Turbo náhradní kotouč bez středu (09-11) - přední DBA52322.1S. Cena za sadu (dva kusy).
Technický popis brzdových kotoučů: - Náprava: přední. - Typ: chlazené. - Průměr: 380mm. - Výška: mm. - Tloušťka: 34mm. - Minimální tloušťka: 32mm. Ostatní: - Katalogové číslo DBA: DBA52322.1S. - Dostupnost: běžně dostupné u dodavatele. 5000 Series Clubspec Road & Race T3 Slot Design - vrcholná řada sportovně-závodních dvoudílných kotoučů. Jsou navrženy pro uživatele, hledající výkonné kotouče pro běžný provoz a příležitostné jízdy na okruzích, nebo své závodní speciály. Řada 5000 se vyznačuje stejnými vlastnostmi jako nižší řada 4000, přesněji tedy patentovaným chlazením "Kangaroo paw", tri-symetrickými T3 drážky snižující vibrace a hluk, což má za následek daleko tišší, vnímavější a hladší odezvu od brzdového pedálu než je tomu u kotoučů T2. Design T3 drážek poskytuje rovnoměrné opotřebení destiček a minimalizuje pravděpodobnost vytvrdnutí povrchu destičky. Kotouče jsou vyrobené z XG150 High Carbon legované oceli, která zvyšuje jejich tepelnou odolnost, což zaručuje delší funkčnost při vysokém zatížení. Jsou charakteristické tepelnou stabilitou profilování (TSP) prodlužující životnost kotouče a barevným termo značením pro kontrolu maximálního ohřátí za jízdy. Kotouče řady 5000 jsou ovšem dvoudíl
Technický popis brzdových kotoučů: - Náprava: přední. - Typ: chlazené. - Průměr: 380mm. - Výška: mm. - Tloušťka: 34mm. - Minimální tloušťka: 32mm. Ostatní: - Katalogové číslo DBA: DBA52322.1S. - Dostupnost: běžně dostupné u dodavatele. 5000 Series Clubspec Road & Race T3 Slot Design - vrcholná řada sportovně-závodních dvoudílných kotoučů. Jsou navrženy pro uživatele, hledající výkonné kotouče pro běžný provoz a příležitostné jízdy na okruzích, nebo své závodní speciály. Řada 5000 se vyznačuje stejnými vlastnostmi jako nižší řada 4000, přesněji tedy patentovaným chlazením "Kangaroo paw", tri-symetrickými T3 drážky snižující vibrace a hluk, což má za následek daleko tišší, vnímavější a hladší odezvu od brzdového pedálu než je tomu u kotoučů T2. Design T3 drážek poskytuje rovnoměrné opotřebení destiček a minimalizuje pravděpodobnost vytvrdnutí povrchu destičky. Kotouče jsou vyrobené z XG150 High Carbon legované oceli, která zvyšuje jejich tepelnou odolnost, což zaručuje delší funkčnost při vysokém zatížení. Jsou charakteristické tepelnou stabilitou profilování (TSP) prodlužující životnost kotouče a barevným termo značením pro kontrolu maximálního ohřátí za jízdy. Kotouče řady 5000 jsou ovšem dvoudíl
Cena 21 829 Kč v 1 obchodě
Dotazy, recenze a diskuze k Brzdové kotouče DBA na Nissan GT-R R35 3.8 Twin-Turbo náhradní kotouč bez středu (09-11) - přední DBA52322.1S
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Shimano Deore XT BL-M8100-R Hydraulic
brzda Shimano Deore BR-M6100 zadní kom
brzda Shimano SLX BR-M7120 zadní kompl
brzda Shimano SLX BR-M7120 přední komp
brzda Shimano SLX BR-M7100 přední komp
Shimano BL-MT501/BR-MT520 Hydraulic Di
Shimano BL-M4100 Hydraulic Disc Brake
Kombinovaný Klíč Unior pro servis koto
Přípravek SuperB TB-MW40 - pro rovnání
Shimano BL-M4100/BR-MT410 Hydraulic Di
Shimano Deore BR-M6100 Hydraulic Disc
Brzda Shimano Deore M6120 - přední 100

























Přidat dotaz