Bez loga
Výrobce: Argo,Dokořán
EAN: 9788072036714
Výrobní číslo: 9788072036714
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka - až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
Cena 427 Kč v 1 obchodě
Zobrazit historii ceny Bez loga
Historie nejnižsí ceny Bez loga. Porovnání obchodů, které prodávají Bez loga.
Od edukace k sociální inkluzi osob se
Věda - Kniha Aktivit
Etnické komunity - Romové (Slovensky,
Pradávná medicína - Wolf-Dieter Storl
Leonardo da Vinci
Zaklínač II. - Meč osudu
The President is Missing
Toskánsko a Umbrie
MFP Vystřihovánky - Na farmě - 5300357
Hathajóga
Cévní sonografie - repetitorium ultraz
Vanity Fair: A Novel without a hero

























