Od 1. března 2017 nastává povinnost zapojit se do elektronické evidence tržeb pro podnikatele v maloobchodu a velkoobchodu, kteří se tak připojí k podnikatelům v gastronomii, ubytovacích zařízeních, pro které platí již od prosince 2016.
Týká-li se tato nová povinnost i vás, nebo potřebujete-li zlepšit váš současný systém pro EET, spolehněte se na Dotykačku.
Dotykačka nabízí spolehlivý systém pro správu vaší pokladny a skladových zásob s jednoduchou instalací, snadnou obsluhou, detailními návody a non-stop technickou podporou. Pokladny Dotykačka fungují i při výpadku internetu, evidují tržby v pověření na více DIČ a umí tisknout účtenky i mimo EET.
Již v první fázi zavádění EET získala Dotykačka tisíce spokojených zákazníků a stala se jedním ze dvou nejvýznamnějších dodavatelů EET pokladen.
Systémy Dotykačka jsou nabízeny ve třech balíčcích:
- Dotykačka MOBILNÍ - obsahuje licenci Pokladní aplikace, kvalitní 8" dotykovou pokladnu s 4G a WiFi datovým připojením, 58mm mobilní Bluetooth tiskárnu účtenek, aktualizace zdarma a připravenost na EET, internet zdarma pro okamžité zprovoznění a evidenci tržeb. Přejít na mobilní Dotykačku.
- Dotykačka UNIVERZÁLNÍ - licenci pokladní aplikace, kvalitní 14" pokladnu, spolehlivou 80mm tiskárnu účtenek s řezačkou, stabilní pokladní stojan VESA, skrytou kabeláž pro estetičnost a aktualizace zdarma a připravenost na EET. Lze ji navíc rozšířit o univerzální platební terminál, čtečku čárových kódů, pokladní zásuvku, dodatečnou tiskárnu do kuchyně nebo na bar a další výhodné prvky. Přejít na univerzální Dotykačku.
- Dotykačka KOMPLETNÍ - která má navíc automaticky otevíratelnou kovovou pokladní zásuvku, laserovou čtečku čárových kódů a zákaznických karet a rovněž ji lze rozšířit o další užitečné prvky. Přejít na Kompletní Dotykačku.
Ke každému balíčku lze objednat licenci Snadno nebo licenci Naplno, dle velikosti a vytíženosti vašeho provozu a skladu a množství aplikací, které v systému chcete využivat.
Využívat můžete například tyto aplikace:
- EET
- přehledné dlaždicovitě uspořádané menu
- synchroizace a záloha
- správa uživatelů
- kategorie pro přehlední třídění produktů
- automatické odesílání uzávěrky e-mailem
- rozdělení účtů na účty či stůl
- slevové skupiny
- nefiskalizovat/neevidovat
- kombinované placení hotovostí, kartou, stravenkami
- EAN, PLU a vážený kód
- správa dodavatelů
- úplná či částečná inventura
- přehled stavů a správa skladů
- a mnoho dalších.
Dotykačka má řešení i pro stánkový prodej. Podívejte se na Dotykačka pro stánkový prodej.
Objednáte-li si pokladní systém Dotykačka do 19. 2. 2017, získáte slevu 41% při zadání kódu" SLEVA41".