Strategie v podnikové praxi - Filip Šmída
Výrobce: Professional Publishing
EAN: 9788086419398
Výrobní číslo: 9788086419398
Pokud má podnik reálnou a analýzami podloženou kvalitní rozvojovou strategii, má v dnešním turbulentním prostředí vytvořeny dobré výchozí podmínky pro získání, udržení či posílení konkurenční výhody. Kniha Filipa Šmídy „Strategie v podnikové praxi“, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing, se krok za krokem zabývá tvorbou konkrétní strategie podniku, vedoucí k získání, udržení a posílení konkurenční výhody firmy. Jejím cílem je upozornit na moderní trendy v managementu a poskytnout návod na vytvoření a realizaci konkrétní podnikové strategie. Vlastní, svým způsobem unikátní návrh procesu tvorby konkurenční výhody, probíhá v šesti krocích; každému kroku je věnována jedna kapitola. První kapitola se věnuje průzkumu a zhodnocení vnitřního a vnějšího prostředí podniku a upozorňuje na důležité vývojové trendy. Čtenář se dozví podstatné informace o úloze technologie, konkurenčních strategiích, trendech vyskytujících se v okolí firmy a rozboru situace na trzích. Druhá kapitola je věnována základním kompetencím podniku, identifikaci, tvorbě a rozvoji klíčových organizačních a individuálních kompetencí, obsahem třetí kapitoly je popis procesu tvorby strategie. Pojednává o participativním přístupu k tvorbě strategie, informacích, potřebných k tvorbě strategie, tvorbě poslání a vize. Následuje popis principů, jimiž se strategie musí ř
Obchody, které prodávají Strategie v podnikové praxi - Filip Šmída
Aktuálně nenabízejí žádné obchody.
Zobrazit historii ceny Strategie v podnikové praxi - Filip Šmída
Historie nejnižsí ceny Strategie v podnikové praxi - Filip Šmída. Porovnání obchodů, které prodávají Strategie v podnikové praxi - Filip Šmída.