Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka - diskuze
Výrobce: Tomáš Talián Fortuna
EAN: 9788071685043
Výrobní číslo: 100000243345
Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Hesla od A (například agent, analýza faktorová či akcionář) až po Z (jako záměr podnikatelský, zboží nebo značka) najdete v tomto slovníku, který doplňuje učebnice Základy marketingu a Základy managementu.Autorský kolektiv předkládá soubor 255 abecedně řazených hesel, umožňujících základní orientaci v problematice. A protože se \"marketingová řeč\" používá v celém světě, jsou u řady hesel uvedeny anglické ekvivalenty a jejich výslovnost.Marketing i management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Autoři vycházejí z dnešního poznání, ale předpokládají, že aktualizace bude v dalším období potřebná a nutná.
Parametry
NOVINKA | 0 |
Cena od 92 Kč - 99 Kč v 2 obchodech
Dotazy, recenze a diskuze k Slovník základních pojmů z marketingu a managementu - Vysekalová Jitka
Přidat dotaz
Přidat rezenci, hodnocení
Přidat rezenci, hodnocení
Studio1+1 Procvičovací sešit z matematPerspektivy harmonizace daní z příjmů Zaklínač VII. Paní jezeraČeské pohádky a pověsti - Vybarvi si -Raduga po-novomu 3 Příručka učitele - Povídky jazzového věkuWilhelm TellIndiánské báje a mýtyThe Slovak cookeryČeský Krumlov - Město mystické růžeMuž a žena - CDmp3 - Viewegh MichalSamolepková knížka Traktory
Přidat dotaz