Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kol. - e-kniha
Výrobce: VeRBuM
EAN: 9788087500361
Výrobní číslo: 9788087500361
eBook: Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.
Parametry
Autor | kol. |
Jazyk | česky |
Nakladatelství | VERBUM Publishing |
Počet stran | 136 |
Rok vydání | 2013 |
Žánr | Odborná |
Cena od 69 Kč - 69 Kč v 2 obchodech
Obchody, které prodávají Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kol. - e-kniha
Zobrazit historii ceny Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kol. - e-kniha
Historie nejnižsí ceny Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kol. - e-kniha. Porovnání obchodů, které prodávají Globální a lokální v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kol. - e-kniha.
PRAHA centrum 1:15 000 - neuvedenPanoráma biologické a sociokulturní anRed Rising - Red Rising Trilogy 1 - BrHoubeles MusicusEncyklopedie moderního bylinářství A-CElektrické jednotky EMU 89.0Samohlásky I. PS 5 pro SPU na 1. stupnAkim Dětské mandaly Krtek omalovánky 2PerfectVývoj českého státu/Česko - obecně zemO obrovi, který neměl srdce v těleMuž vejde do pokoje